понеділок, 31 травня 2021 р.

Про наслідки організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання у 2020-2021 н.р.

 

Відповідно до Наказу МОН № 1115 від 08.09.2020 року «Деякі питання організації дистанційного навчання» в 5-11 класах закладу у 2020-2021 н.р.   під час карантину  було організоване навчання за дистанційними технологіями.  Таке навчання забезпечувало можливість реалізувати право  учнів на якісну та доступну освіту відповідно до їх здібностей, інтересів, потреб, мотивації,  під час карантину чи  інших обставин, які об'єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти в повному обсязі.  Навчання за ТДН  здійснювалося  відповідно до освітньої програми забезпечувало виконання державних стандартів освіти.

 З метою забезпечення в закладі освіти єдиних підходів до створення електронного освітнього середовища всі суб’єкти навчального процесу  використовували платформу «Нові знання»,   за допомогою якої організовувався  освітній процес під час навчання з використанням технологій  дистанційного навчання .

Організація освітнього процесу здійснювалася  шляхом проведення  навчальних  занять, вебінарів, онлайн форумів та конференцій, самостійних робіт, консультацій та інших форм організації освітнього процесу, визначених освітньою програмою.

Педагогічні працівники, користуючись академічною свободою,  обирали форми, інструменти для проведення занять в синхроному, асинхроному режимах.

Педагогічні працівники самостійно визначали  теми занять, які  виносились на синхронний або асинхронний режими,  проведення окремих навчальних  консультативних занять. При цьому

не менше 30% - для  учнів 9-11 класів, е менше 25 % - для учнів  5-8 класів,

не менше 20% - для  учнів 1-4 класів   навчального часу, організовувалися в синхронному режимі.

Вчителі використовували різні методи та технології, щоб навчання було ефективним та цікавим. Найбільш поширеними були:

-       Viber

-       Facebook

-       Google Classroom

-       Zoom

-       Skype

-       YouTube

-       «На Урок»

-       LearningApps.org.

 

Для учнів, які не могли  взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин (стан здоров'я, відсутність доступу (обмежений доступ) доступ до  мережі Інтернет або технічних засобів навчання, зокрема дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітних, малозабезпечених сімей тощо), педагогічні працівники  забезпечували використання інших засобів комунікації, доступних для учнів .

Класні керівники, класоводи  забезпечували регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також надання їм підтримки в освітньому процесі (за потреби).

Оцінювання результатів навчання учнів проводилася за видами оцінювання, визначеними спеціальними законами, і відповідно до критеріїв, визначених МОН України.

Організація освітнього процесу під час  навчання  за ДТН здійснювалася з дотриманням вимог законодавства про освіту, захист персональних даних, а також санітарних правил і норм (щодо формування розкладу навчальних занять, рухової активності, вправ для очей, безперервної тривалості навчальної діяльності з технічними засобами навчання, тривалості виконання завдань для самопідготовки у позанавчальний час).

Навчання осіб із особливими освітніми потребами здійснюваласться з урахуванням індивідуальної програми розвитку.

 Облік навчальних занять і результатів навчання учнів під час  навчання за ДТН  здійснювався у електронному журналі. Для організації  навчання  використовувався електронний розклад занять, електронний класний журнал/щоденники, які розташовані на порталі «Нові знання».

Заступники директори забезпечували організацію освітнього процесу та здійснювали  контроль за виконанням освітніх програм.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання у 2022-2023 навчальному році.

  Відповідно   до постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 року № 711 «Про початок навчального року під час дії правового реж...