1.
Відповідальні особи забезпечують:
·
щоденний контроль за виконанням Тимчасових
рекомендацій;
·
проведення роз'яснювальної роботи з
персоналом щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення
симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу;
·
проведення роз'яснювальної роботи з
здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на
виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед здобувачів освіти;
·
дотримання алгоритмів дій на випадок надзвичайної
ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну
хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
·
недопущення до роботи персоналу,
визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих
стандартів у сфері охорони здоров'я;
·
проведення інструктажу для працівників
щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання
правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.
2.
Затвердити алгоритм дій на випадок надзвичайної
ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну
хворобу (COVID-19) (додаток 1-2)
3.
Допуск до роботи персоналу закладу освіти здійснювати
за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або
захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення
термометрії безконтактним термометром. Термометрія проводяться
медичною сестрою Хомяк Л.А. та Луцюк
Н.В. Показники термометрії щоденно фіксуються у журналі.
Працівники із ознаками гострого респіраторного
захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37.2 С не допускаються на
робоче місце.
4. Після кожного зняття засобів
індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального
захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним
засобом.
1.
Заступнику директора з господарської роботи забезпечити:
a.
організацію
централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту, паперових
серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою
утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;
b.
необхідні умови
для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке,
паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки
рук тощо);
c.
медичні пункти закладу необхідними засобами та
обладнанням (безконтактними термометрами, дезінфекційними, в тому числі
антисептичними засобами для обробки рук, засобами особистої гігієни та
індивідуального захисту);
d.
Усіх працівники закладу
забезпечити засобами індивідуального захисту із розрахунку
і захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в
наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну -
безпосередньо на робочому місці працівника.
2.
Заступнику директора … забезпеч проведення навчання
працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального
захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог;
3.
Заступник директора Соколовська О.М. забезпечує розміщення
інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни
та етикету кашлю.
4.
Обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів
тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення
функціонування закладів освіти - проведення педагогічних рад, засідань
ректоратів, конкурсних комісій, конференцій трудового колективу тощо);
Організація освітнього процесу
6. Затвердити маршрути руху здобувачів освіти ( Додаток 3)
7. Затвердити графік, за яким відбувається допуск здобувачів
освіти до закладу. (Додаток 4).
8. Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих
осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю.
7. Педагогічний працівник
- Перед початком занять проводить опитування учасників
освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної
хвороби.
В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби,
за відсутності батьків, здобувачі освіти тимчасово ізолюються в спеціально
відведеному приміщенні закладу, інформуються батьки (інші законні представники)
та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров'я.( Додаток 2. Алгоритм дій в разі виявлення дитини з
ознаками хвороби.)
-
після кожного навчального заняття проводити
провітрювання впродовж не менше 10 хвилин.
8. Вхід до приміщень закладу дозволяється при
наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не
використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час
пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є
обов'язковим.
10. Пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами,
аудиторіями мінімізоване.
Максимально організувати проведення занять впродовж дня для одного і того ж
класу (групи) в одній і тій самій аудиторії (кабінеті). Застосувати модульний
підхід до організації вивчення дисциплін (інформатика , мистецтво).
11. У розкладі занять передбачити різний часу початку
та закінчення занять (перерв) для різних 1-4 класів та 5-11 класів. (Додаток 4)
12. Забезпечити раціональне використання всіх виходів
із закладу освіти (Додаток 3).
13. Зробити розмітки на підлозі, що полегшує організацію
двостороннього руху коридорами, виокремлети зони переміщення для різних вікових
категорій здобувачів освіти.
13. За можливості забезпечити проведення занять з
окремих предметів на відкритому повітрі.
14. Затупнику директора з
господарської роботи забезпечити
-У санітарних кімнатах наявність рідкого мила, антисептичних засобів
для рук та паперових рушників.
- Після проведення занять у кінці робочого
дня необхідно провести очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних
ручок, столів. місць для сидіння, перил, тощо).
- На території закладу необхідно розмістити
контейнери/урни з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою
відміткою«ВИКОРИСТАНІ МАСКИ ТА РУКАВИЧКИ».
Вимоги
до організації харчування
18. Керівник закладу освіти розробляє графік
харчування здобувачів освіти. Організація мультипрофільного харчування
за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не
дозволяється.
19. При організації харчування необхідно забезпечити
відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.
20. Усі працівники харчоблоку забезпечуються засобами
індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи,
одноразовими рукавичками, які необхідно змінювати після кожної дії (виробничого
процесу на харчоблоці їдальні), не пов'язаних між собою. Засоби індивідуального
захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1
робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.
31. Після кожного зняття засобів індивідуального
захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів
індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або
обробити антисептичним засобом.
22. Керівник закладу організовує централізований збір
використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі
контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою
утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів.
23. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює
розрахунок, повинен бути забезпечений засобами індивідуального захисту:
захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком,
одноразовими рукавичками.
24. При організації харчування необхідно забезпечити
умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило
рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук). антисептичні засоби для
обробки рук, тощо.
25. З працівниками харчоблоку необхідно провести навчання
щодо одягання, використання. зняття засобів індивідуального захисту, їх
утилізації, забезпечити контроль за виконанням цих вимог.
Немає коментарів:
Дописати коментар